Karsten Posted October 31, 2017 Report Share Posted October 31, 2017 Name: *Your in-game name*[G.L.A] Krea Offender-Name: *Offender's in-game name*[Cv-D] Hassan Ahkuli Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> någon dag sedan kund ladda up det nu Which rule(s) were broken: rdm Additional information: Explain in detail what happened. https://plays.tv/video/59f8df30717ffe2cde/23232 Karsten 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted October 31, 2017 Report Share Posted October 31, 2017 Glömde du ladda upp när du blev engagad eller har du bara klippt bort den biten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karsten Posted October 31, 2017 Author Report Share Posted October 31, 2017 Just now, Miss H said: Glömde du ladda upp när du blev engagad eller har du bara klippt bort den biten? ladda du upp när du engagar mig du då Karsten 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted October 31, 2017 Report Share Posted October 31, 2017 14 minutes ago, Karsten said: ladda du upp när du engagar mig du då Där har du. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted October 31, 2017 Report Share Posted October 31, 2017 Om jag inte minns helt fel så är denna situationen redan löst? Karsten 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted October 31, 2017 Report Share Posted October 31, 2017 (edited) 15 minutes ago, Öberg said: Om jag inte minns helt fel så är denna situationen redan löst? Jag trodde också den var löst. Inte nog med att han sitter och ljuger mig rakt upp i ansiktet om att han inte sköt tillbaka samt att det inte var hans heli som stod i lakka, när han bara har 1 heli. (Vi kollade med en support). Sen har det gått 24H sen situationen, satt detta är ju en meningslös banreq. Edited October 31, 2017 by Miss H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karsten Posted October 31, 2017 Author Report Share Posted October 31, 2017 43 minutes ago, Miss H said: Jag trodde också den var löst. Inte nog med att han sitter och ljuger mig rakt upp i ansiktet om att han inte sköt tillbaka samt att det inte var hans heli som stod i lakka, när han bara har 1 heli. (Vi kollade med en support). Sen har det gått 24H sen situationen, satt detta är ju en meningslös banreq. ni sa att ni skulle skicka tid punkten när ni tog skott men jag har inte fått det än. så jag har inte kunnat göra det tidigare Karsten 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karsten Posted October 31, 2017 Author Report Share Posted October 31, 2017 (edited) 55 minutes ago, Miss H said: Där har du. och det var 15 min imellan min film och din och hur vet ni att det är jag Edited October 31, 2017 by Karsten 123 Karsten 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted October 31, 2017 Report Share Posted October 31, 2017 1 minute ago, Karsten said: ni sa att ni skulle skicka tid punkten när ni tog skott men jag har inte fått det än. så jag har inte kunnat göra det tidigare Du anklagar oss för RDM, då lär du ju bevisa att det inte var du som sköt tillbaka. När vi åkte över Lakka tog vi skott, då sade du att det inte var du och att du hade åkt till Sofia... på seriöst 2 minuter. Har du en j**la raketheli eller? Det är bara sånt löjligt beteende att sitta och ljuga om att det inte var du som sköt när det är uppenbart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted October 31, 2017 Report Share Posted October 31, 2017 (edited) 2 minutes ago, Karsten said: och det var 15 min imellan min film och din och hur vet ni att det är jag 15 min emellan videosarna ja, men du sköt tillbaka i Lakka, som jag nämner ovan. Det ökar kosen till 15 minuter till. Edited October 31, 2017 by Miss H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karsten Posted October 31, 2017 Author Report Share Posted October 31, 2017 men ni kan jo inte bevisa att det var MIG ni engaga och att jag har skjutigt Karsten 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted October 31, 2017 Report Share Posted October 31, 2017 1 minute ago, Karsten said: men ni kan jo inte bevisa att det var MIG ni engaga och att jag har skjutigt Om du kollar på videon jag länka så ser du klart o tydligt. Orkar inte ens ta denna diskussion med dig, du försöker ljuga till dig refound. Helt meningslöst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karsten Posted October 31, 2017 Author Report Share Posted October 31, 2017 Just now, Miss H said: Om du kollar på videon jag länka så ser du klart o tydligt. Orkar inte ens ta denna diskussion med dig, du försöker ljuga till dig refound. Helt meningslöst. var ser jag att det är jag Karsten 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted November 2, 2017 Report Share Posted November 2, 2017 Detta var mer än 24 timmar sedan så jag kommer neka denna! Men jag vill att Karsten kontaktar mig på teamspeak. Declined! Obbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts