bobin Posted December 3, 2017 Report Share Posted December 3, 2017 What is Your in-game and forum name?: Answer: Bobin What is Your Player ID #? (In ARMA main screen go to profilesettings, (select your profile) then press Unit, and change the unit to custom. Now you should see a 17dig number. Answer: 76561198152606605 Have You read all of the server rules and the paramedic rules? Answer: JA How long have You played on the server(hours)? Answer: 3700 ish How long have You played Arma 3 (hours)? Answer: 4100 ish Why do you want to become a medic? Answer: jag vill hjälpa de skadade på altis och se till att alla har det bra describe what you think that a medic does? Answer: Går runt och skjuter folk och sedan hjälper dem Have You been a Paramedic earlier or played in another faction on cvgaming? Answer: Jag har varit rebell polis och medic How often do You play on the server and at what time of the day/night? Answer: 16:00 - 22:00 Why should we pick you as a medic? (minimum 25 words) Answer: jag kan rpa bra jag kan komma till platser fort för att hjälpa folk, jag är pålitlig och gillar att ha kul Have You been banned on this server? If yes what have You been banned for? Answer: Perm för något jag inte gjorde inget annars What can you bring to the medic force? Answer: jag är en trevlig kolega som kommer att göra så folk skrattar What qualities do you think a medic should have that fits you, name at least 4 pieces 1: bra på att hjälpa folk 2: jag är trevlig 3: jag gillar att köra bil fort 4: jag gillar att flyga helikopåter 5: Do you have any past experience with role-playing on this or any other server? Answer: ja Can You follow orders from a younger person or higher ranked? Answer: Nej, men jag är bara 15 och det är reglerna på att bli medic så det är väl lungt What do You think the medic faction should become better with? Answer: att hjälpa alla och inte bara vissa Can you fly a heli in arma and drive a fast car? Answer: ja det kan jag Can you provide a role-play name and a role-play background for the character applying to the medic force? (50-200 Words): Please type here: mitt namn är Ruski Dimitri jag är ryss och jag är en väldigt trevlig person som vill prata med alla, Jag kör väldigt mycket bil och gillar att köra på fel sida av vägen. jag och min bror wong mark blyet gillar att stå och fiska. det är en väldigt stor hoppy, men nu ansöker jag till denna altis medic kår och vill hjälpa folk istället för att döda fiskar. Tell us a little about your self: Please type here: jag heter robin och jag är 15 år och kommer ifrån götet. jag gillar att spela spel Obbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted December 3, 2017 Report Share Posted December 3, 2017 Baserad på dina svar så anser jag inte att du är seriös med din ansökan och kommer därmed neka denna. Du är välkommen att ansöka igen om 1 vecka! DECLINED Wajk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts