v.pUTIN Posted April 24, 2018 Report Share Posted April 24, 2018 (edited) Create a new topic like this: "[ban appeal] *In-Game name*" (ie: [ban appeal] Afriel) Copy this template and answer the questions and statements below. Appeal Information Name: v.pUTIN Date: Oklart Ja jag antar att det var för att jag och några hade ett trevligt snack i shoutboxen vilket ledde till att jag inte får skriva längre. Antar att det var för att jag "spammade" Men Lite trevligt i shout är aldrig och har aldrig varit fel. Menar nu i dags läget kan jag läsa saker från 9april vilket är ett tecken på att det inte sker så mycket överlag i shoutboxen. Och detta får mig att tänka att någon helt enkelt inte gillar att man skriver i shout, Aså vet inte vad mer jag ska skriva. Men det känns lite lustigt Edited April 24, 2018 by v.pUTIN v.pUTIN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted April 24, 2018 Report Share Posted April 24, 2018 Hej jag är också bannad unbanna mig tack Daniel Macáres 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopedro Posted April 25, 2018 Report Share Posted April 25, 2018 20 hours ago, Daniel Macáres said: Hej jag är också bannad unbanna mig tack nej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted April 25, 2018 Report Share Posted April 25, 2018 Nej. Öberg, Harrisson, José de Jesús and 2 others 3 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts