simonzx Posted May 27, 2018 Report Share Posted May 27, 2018 Appeal Information Name: Adib Shishakli Just nu vet ej vad jag hette då (76561198156349725) Date: YYYY-MM-DD - 2017 nån gång efter februari Reason: Vet ej varför jag blev bannad. Några i mitt gang dupade o dem blev bannade. Efter att dem blev bannade så spelade jag några dagar på servern senare tog jag ett break o loggade in typ 1-2 månader senare o då vart jag tydligen bannad för duping. Fick varken veta något om bannen från admins samt att dem senare inte hade några kommentarer på den. Hoppas nu att ni kan ge mig en ny chans då jag inte dupade överhuvudtaget. Ni drog upp dem i vårat gäng som dupade o bannade dem men ni drog inte upp mig någon månad senare vart jag bannad. simonzx and OttovonStauffenberg 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
OttovonStauffenberg Posted May 28, 2018 Report Share Posted May 28, 2018 Spelade vi inte i samma gang förr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonzx Posted May 28, 2018 Author Report Share Posted May 28, 2018 4 hours ago, OttovonStauffenberg said: Spelade vi inte i samma gang förr? Jo men det var väldigt länge sedan. simonzx 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
OttovonStauffenberg Posted May 28, 2018 Report Share Posted May 28, 2018 Jag minns varför du blev bannad Men tänker inte sabba din chans för försoning . Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonzx Posted May 28, 2018 Author Report Share Posted May 28, 2018 (edited) 3 hours ago, OttovonStauffenberg said: Jag minns varför du blev bannad Men tänker inte sabba din chans för försoning . Du var inte med i mitt gang när jag blev bannad. Jag var med i U när ganget blev bannat o där var inte du. Visst vi kanske har spelat i ett annat gang ihop tidigare men inte då. Så troligtvis vet du inte varför jag blev bannad. Så du spelade inte med oss när några i ganget blev bannade. Det var flera månader innan bannen vi spelade. Edited May 28, 2018 by simonzx OttovonStauffenberg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobin Posted May 28, 2018 Report Share Posted May 28, 2018 (edited) han blev bannad samtidigt som jag och det vet afriel själv. det sas att han skulle komma in igen men det hände aldrig. fast jag skulle ta ansvar för vad han gjorde....................... Edited May 28, 2018 by bobin OttovonStauffenberg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted May 29, 2018 Report Share Posted May 29, 2018 19 hours ago, bobin said: han blev bannad samtidigt som jag och det vet afriel själv. det sas att han skulle komma in igen men det hände aldrig. fast jag skulle ta ansvar för vad han gjorde....................... Det är inget du vill göra idag heller antar jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonzx Posted May 29, 2018 Author Report Share Posted May 29, 2018 (edited) 5 hours ago, Öberg said: Det var inget tar det privat ist Edited May 29, 2018 by simonzx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Öberg Posted July 10, 2018 Report Share Posted July 10, 2018 Accepted! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts