Sveedberg Posted July 21, 2018 Report Share Posted July 21, 2018 (edited) Request Information Name: [h] Bulten Offender-Name: [FACEIT] Friberg Date: YYYY-MM-DD - 2018-07-21 Which rule(s) were broken: RDM Additional information: kolla klippet så serrrrr niiiiiii brääää Edited July 21, 2018 by Sveedberg OttovonStauffenberg, JompeKanin and Obbe 1 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted July 22, 2018 Report Share Posted July 22, 2018 Ljudet är så pruttlågt så jag hör inget från ingame nästan? Kan du fixa det och lägga om den igen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sveedberg Posted July 22, 2018 Author Report Share Posted July 22, 2018 @luckiieedom säger endå ingenting annars hade du hört de, dom hoppade ju ba ut o sköt Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted July 22, 2018 Report Share Posted July 22, 2018 @Sveedberg det är de jag vill konstatera att dom inte gjorde, därav volymen Hör ingen engage i den här videon, men hör knappt nåt alls mer än ditt vrål Link to comment Share on other sites More sharing options...
JompeKanin Posted July 22, 2018 Report Share Posted July 22, 2018 tror dock man skulle höra om dom sa något då hans vrål hörs väldigt tydligt och hans skott hörs lite, men dessa killar har tydligen rdmat massor och fått mycket klagomål så skulle inte förvåna mig om dom döda han för hans gear, med tanke på att dom sköt mig random när jag var naken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sveedberg Posted July 22, 2018 Author Report Share Posted July 22, 2018 1 hour ago, luckiiee said: @Sveedberg det är de jag vill konstatera att dom inte gjorde, därav volymen Hör ingen engage i den här videon, men hör knappt nåt alls mer än ditt vrål Vi har redan löst de, Tackar endå! han refundade så de är lugnt nu ! Obbe and luckiiee 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted July 22, 2018 Report Share Posted July 22, 2018 Skitbra! Låser tråden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts