kappr Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Jag blev bannad för combatlogg och det är sant. Jag lovar att inte göra om det och spela schyst. BTW:jag byter clan namn MVH:[s.S.B]Kappes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wester Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Jag anser att man ska ha läst reglerna innan man börjar spela, du vart även bannad för rdm eftersom du kom tillbaka efter en av alla dina combat loggs och bara skjöt en av mina polis kompisar. Du får ta ditt straff och tänka över det du har gjort. Kanske läsa igenom reglerna. Efter det är du Välkommen Detta är vad jag anser Ferm and VisionPie 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappr Posted December 6, 2014 Author Report Share Posted December 6, 2014 jaha då får man hitta ett bättre server + att jag prata med en av er andra poliser och han sa att det är RPG server och när jag sköt typ tre gånger i luften så sköt dem mig och det kallar inte jag RPG Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappr Posted December 6, 2014 Author Report Share Posted December 6, 2014 kom igen vilken barn nivå ligger ni på det är ett spel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr GW Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Med tanke på vad du skriver så ser jag tyvärr ingen anledning till att ge dig en unban med tanke på vad du gjorde, Men då de är första gången du bryter mot reglerna så sänker jag din ban till 1 dag. Daniel 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts