Kevin Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Name: [Taxi] Kevin Offender-Name: Tobias Date: 2014-12-05 Reason: Jag var påväg till Blackmarket och skulle köpa lockpicks och då efter jag köpt mina lockpicks springer Tobias fram och bara skjuter mig. utan förvarning (utan att säga något). Spola fram till 1:40 typ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Vad ska taxifolket med lockpicks till? ^^ Ska ta detta med fler admins. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEIF Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Har taxibyrån inte råd med egna bilar så de måste lockpicka andras? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmaah Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Skulle lockpicka Max bil då han hade droppat nyckeln. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted December 6, 2014 Report Share Posted December 6, 2014 Typiskt max och inte ha en reservnyckel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevin Posted December 7, 2014 Author Report Share Posted December 7, 2014 Btw efter dom dödat mig, lockpickade dom min helli och chop shopade den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted December 16, 2014 Report Share Posted December 16, 2014 Banned for 3 days RDM. Taxi is nothing official yeat really, so lockpicks or not, that was just brutal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts