Stefan Posted January 31, 2019 Report Share Posted January 31, 2019 (edited) Name: [SpetsnaZ] Kalle Offender-Name: [N.L.A] Unreal Date: 2019-01-31 19:45 Which rule(s) were broken: Metagaming Additional information: Två spetsnaz medlemmar blev dödade av polisen. ca 3 minuter efter att dom blev dödade skickade [N.L.A] Unreal ett SMS till mig och frågade vart polisen var, vi i spetsnaz hade under dessa 3 minuter inte informerat rebellerna om att vi hade blivit dödade. Jag svarade på SMS och sa att jag letar efter dem, och direkt efter jag skickat de smset undrar [N.L.A] Unreal vart på mappen. Jag ser detta som metagaming då ENDA sättet han kan ha vetat om att vi dog var via SIDE CHAT, han undrade inte heller vart i pyrgos vi dog, utan vart på mappen, detta betyder att han omöjligt kan ha hört skotten eftersom att han inte ens visste vart vi var. https://plays.tv/s/M4C88dpfmbs3 Edited January 31, 2019 by Stefan J. Stalin, Riddaren, Liam Smith and 3 others 6 Link to comment
luckiiee Posted January 31, 2019 Report Share Posted January 31, 2019 Kan säga att jag hörde skott i pyrgos området, dessutom var detta en anordnad fight mellan NLA och APD. Vi fick svaret på var dom höll hus av dom själva nån sekund senare då det uppstod förvirring var vi skulle fightas med dom, detta kan nog någon i APD intyga även dom. Feroz, percelina, Barre and 2 others 5 Link to comment
Stefan Posted January 31, 2019 Author Report Share Posted January 31, 2019 Intressant att han då väljer att fråga vart på mappen vi dog om han redan visste de Obbe, J. Stalin and Barre 3 Link to comment
Stefan Posted January 31, 2019 Author Report Share Posted January 31, 2019 Skulle även önska att en oberoende mod/admin tar han om detta Barre, J. Stalin, Obbe and 4 others 7 Link to comment
Recommended Posts