Jump to content
CvGaming

[BAN REQUEST]


Zacharias
 Share

Recommended Posts

Tjena!

 

Jag var inne på servern just jag började snacka med karon och plötsligt rdmar han mig. Det han sa om gangname är inte sant han sa förra gången när jag snackade med honnom att om vi inte gör ett nytt gang name så kommer de bråka hela tiden med oss men han sa inget angående att han skulle skjuta genast nästa gång han ser mig. Detta anser jag som rdm.

 

 

 

Den jag vill få bannad: [N.L.A] Karon

Mitt namn: Broccolimannen

 

Video kolla från 9.05:  https://www.youtube.com/watch?v=YOs2ZWfGcDc

 

 

 

 

Mvh: Broccolimannen

Link to comment
Share on other sites

[N.L.A] varnade er för att behålla ert namn och ni har haft god tid på er att ändra det också. Du säger själv att du har funderat på att byta gang name och jag tror knappast att Karon kom fram till dig en dag och frågade lite snällt ifall ni kunde byta namn.

 

Motiveringen på detta är att NLA sköter mycket droger och inte accepterar att det finns en drogkartell i deras territorium. Det kommer inte att bli någon ban på detta, däremot kan jag snacka med den inblandade och kanske be han ge dig en extra chans på plats att acceptera att byta namn nästa gång något sånt här skulle inträffa.

Måste även säga att det verkar som att du söker lite bråk när du spring upp till folk som hotat dig till att göra något och säger att du "KANSKE" ska göra de, då får man lite skylla sig själv känner jag iaf!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.