Jump to content
CvGaming

Ban requests


Morio
 Share

Recommended Posts

Name: F.M.A Morio

 

Offensders name: Max

 

Date: 2014-12-12

 

Reason: Så jag skulle vilja banna en spelare på CvGaming som heter Max. Jag skulle vilja få honom bannad för att jag tycker att han RDMa mig. Jag har en video 

som visar hur tidigt han skuter mig när han varnar mig, innan jag ens hinner springa iväg. Jag tycker det här är väldigt fel och att det är emot reglerna.

 

Det som hände innan Videon var att jag råkade köra in i en bil och behövde köpa toolkit. Det är då några personer från UG som vill att jag ska gå därifrån men sen så dör en av personerna av att nån skuter de.

Då springer jag in och försöker köpa ett toolkit och ska fixa min Zamak. Då är det nån person där vid namn Max, som inte är med i UG ganget på nåt sett som säger att jag ska gå ifrån och innan jag hinner gå ifrån så skuter han mig.

 

(OBS. Ni måste höja volymen till VÄLDIGT mycket för att höra, vet inte varför videoljudet blev så lågt. Min mic blev inte recordad häller bara så ni vet. Det är mina kompisar i videon som jag är med på skype som pratar)

Link to comment
Share on other sites

Efter att ha höjt volymen så hör man att han försöker varna dig.
Denna incident minns jag även då jag var online och specade när detta inträffade. Det var ganska stor "krigszone" runt kavala checkpoint och ni var mitt i den.

Att köpa toolkits medans massa andra gäng ligger och pangar är väl inte i kategorin "skarpaste kniven i lådan".

Han har även precis skjutit efter din kompis som sprang därifrån, då är det väl inte så cleaver att springa och möta skotten ?

 

Mycket tråkigt att du dog givetvis om ni inte var inblandade men det var lite att leta efter "problem".

Prata gärna med personen nästa gång du ser han och se om ni inte kan lösa detta verbalt. 

 

declined

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.