Jump to content
CvGaming

Ban Request


ARRE
 Share

Recommended Posts

Name: [T.U] Arre Hernandez

Offender-Name: Andreas

Date: 2014-12-22 /tid: 01:45

Reason: Jag har hus i Syrta och när jag spawnade så såg jag att någon höll på att råna en bensin station som ligger i närheten. Jag beger mig dit för att se vilka som gör rånet och ifrån ingenstans blir jag skjuter på ryggen av Andreas. Han sa ingenting alls, (En admin kan kontakta mig via TS så skickar jag video beviset Privat)

Link to comment
Share on other sites

Hej Arre,

 

Jag förstår att du är ledsen pga att du dog. Vi var 3 pers som rånade bensin macken. Jag satt uppe i tornet, och den tredje i en buske. Du kom smygande backom min polare med ditt vapen i hans nacke. Såklart att jag skyddar min polare. Vi rånar en mack, så du får skylla dig själv. Ofta du springer in i en bank när den blir rånad med ett vapen ute och tror inte att något kommer hända.

 

Klart slut.

 

/Andreas

Link to comment
Share on other sites

Hej Arre och Andreas. Detta är för mig en solklar RDM där ni inte säger ett ord till Arre som blir shot on sight. Ett "Upp med händerna" från din polare i busken hade varit tillräckligt för att det inte skulle bli en RDM. 

 

Sedan ser jag inte riktigt din polare överhuvudtaget och du hade kunnat varnat honom över groupchat. 

 

I have videoproof. 

 

§.4 Random deatchmatching (RDM)

  • Killing anyone without a roleplay cause. (Yes, förstår att det var ett rån men ni har ingen anledning att döda honom eller se honom som ett hot innan han har agerat. Ni hade likaväl kunnat råna honom istället.) 

 

 

Banned 1 day for RDM.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.