Jump to content
CvGaming

[Ban Request] [A.F.L] Vladimir Dubrovka


luckiiee
 Share

Recommended Posts

Name: Luckiiee

Offender-Name: [A.F.L] Vladimir Dubrovka

Date: 2015-01-06

Reason: RDM

Är vid blackmarket och ska handla, A.F.L kommer med en heli och landar. Jag är på väg upp men vänder igen då dom verkar bege sig därifrån. När jag väl landat igen så ser jag att deras heli landar men ser först inte att några stycken hoppar av, när jag väl inser det hoppar jag in i min helikopter och börjar lyfta.
Då springer ett flertal A.F.L:are mot mig och säger något som inte hörs i dånet av helikoptern, jag fortsätter lyfta och han skjuter ihjäl mig och tar mina grejer + pengar.
Jag hade grejer i ett sammanlagt värde av ca: 700.000:- inräknat helikopter. 
Vladimir har från min sida en chans att kompensera mig ekonomiskt annars tycker jag detta är ett solklart fall av RDM och borde straffas enligt server regler.

Länk till Klippet: 
http://youtu.be/_bE7MOP61Kc

EDIT: Detta bryter helt klart mot 2 olika regler iallafall!

1. 
When you're about to rob someone, you have to give the victim a choice (If the victim fails to comply only then is lethal action allowed)

2.  
Shooting a player without giving reasonable time to follow demands is considered RDM.

Men iochmed att dom inte gav några "demands" från första början så antar jag att nummer 2 faller bort, dock från första saken man "hör" vad dom säger till dom skjuter är inte 5 sek, 4 om man kollar noga från första skott.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.