CvGaming

[Ban Appeal]

Zacharias

Tjena!

Mitt namn: [MOB] Fearless/Broccolimannen/Zacharias

Jag är bannad för: Duplikering

Anledning till att jag borde vara unbannad:  Jag blev bannad för duplikering har nu skrivit åt Hitem flertals gånger jag skrev hela historian åt honnom tog kanske två timmar och tror inte ens den blev läst så nu skriver jag allt här.

Jag har spelat 745 timmar på denna server varit med i flertals stora gang. En dag när jag kom hem från skolan låg det ett medd i korgen här på cvgaming där stog det att min bästa vän Gazolin skulle sluta spela här för evigt jag blev sjukt ledsen och funderade länge över detta. Då bestämde jag mig för att starta ett stort gang som heter MOB som jag och Gazolin hade diskuterat och funderat på sjukt länge. Då blev det jag som var ledare och så tog jag in de personer jag visste jag kunde lita på i vått och torrt. En dag tog jag in en kille som hette ToBz som värkade vara okej men när jag väl visade mina vapen åt honnom frågade han mig skall jag visa hur man trollar fram lite mera av de då sa jag okej han tog 1 mxm 1 mx 1 mk-18 han duplikerade alltså detta. Det var från detta all skit började han dupade mina vapen och höll på jag har duplikerat 1 gång och det var då han visade hur man gjorde det. Jag ångrar självklart detta men ber nu om ursäkt och hoppas att jag skall få spela minst 700 timmar till på servern.

Hoppas nu att få svar här när jag kontaktat alla admins men alla kastar det bara på en annan admin som också slänger iväg ärendet i sin tur.

Blir jag inte unbannad så vill jag få ett rakt svar av värför.

Dessutom vet jag att många vet att jag aldrig kommer göra detta igen nånsin.

Mvh: Zacharias

Hello Fearless.
We have 0 tolerance against duping and I will take this in English, hope you dont mind. 

I have told you several times on TS that we will have a chat with everyone involved (from MOB) when all of you are online on TS in this clearcut case.

But as you have grown inpatient and as we havent had time to have the meeting yeat and all havent been online, lets take it here.

As always when i do dupe bans its information accumulated over an extended period of time. You guys (Fearless, LEIF and ToBz) had an industry going with duped items.

We are not talking about a single item here and there, we are talking about industrialised numbers.

So this punctures your version that you only did it once. Sure, you might have told him it was bad but you clearly didnt hold those values to high as you went down the same path.

And the reason why you guys never reported/said/did anything to prevent this makes me more flabbergasted (if its now true that you are a good guy).

So the bann remains permanent and we might revisit in the future when wounds are mended.

But as a standard for every duper we always wipe their whole character (houses, money, licenses, vehicles and give you a nice -35.000.000 balance).

And i want to add the information that if you are duping on our Server, come clean before you get caught and you have a higher chance of remaining on this server, starting to apologize after its done and you are caught has a backwards effect.