Jump to content
CvGaming

[Ban appeal] Danielo


Danielo
 Share

Recommended Posts

Name: Danielo

Date: 2015-01-13

Reason: (Fick upp texten "Your sound has been lowered" eller liknande i Arma strax innan händelsen skedde.) Jag och mina polare sitter i en pickup och kör på vägen. En Hatchback kör förbi oss i ca 200 km/h.
1 minut senare smäller våra däck på en "tripwire" eller vad det nu kallas som spelarna i Hatchbacken hade lagt ut. De säger åt oss att räcka upp händerna, detta hör inte jag eftersom mitt ljud hade blivit sänkt några minuter tidigare. Jag sätter mig bakom bilen med min handkraftiga 9mm pistol och försöker få en överblick över situationen. Det tar inte lång tid innan jag har ett antal skott i kroppen och ligger stendöd på marken. I ett rent vredesutbrott slänger jag headsetet i skärmen och går med bestämda steg iväg för att sätta mig på toaletten. Under tiden som jag gjorde mitt arga toalettbesök, så har jag nu i efterhand förstått att min "busiga" och spelentusiastiska lillebror hoppat en stol till vänster och satt sig vid min dator och skrivit några väldigt otrevliga saker i chatten till dessa män som precis slaktat oss som grisar. Detta får jag dessvärre ingen information om förrän jag har en mycket otrevlig ruta på skärmen som säger att jag har blivit bannad i 1 dag för språkmissbruk!
Detta förstör i stort sätt mina nästa 24 timmar då jag har ledigt imorgon och hade sett fram emot en lökig dag framför datorn med mycket Arma 3 spelande.
Hade varit otroligt uppskattat om du som Admin hade kunnat låta en oskyldigt dömd man gå fri!
Tack på förhand!
(Har tyvärr inga screenshots eller bilder på när min (nu illa omtyckt) lillebror sitter och begår detta brott, då jag befann mig på husets toalett i samman ögonblick).

EDIT 14/1-15 kl 06.33: Godmorgon godmorgon. Vaknade tidigt och hoppades på goda nyheter angående min förfrågan. Inget svar. Lite tråkigt men jag förstår att du/ni som Admin(s) inte kan sitta online 24/7 på detta forum och besvara Ban Appeals!
Däremot stötte jag och min kompis på en ytterst tråkig olägenhet... Under natten vi dvalat in i oskyldig skönhetssömn verkar det som er server bråkat lite med hela hushållet här. Det är nämligen så att min kompis (som sitter här i mitt hus) har blivit bannad pga de fula bokstavskombinationer som via mitt tangentbord kodats in i min dator för att sedan skickas iväg som både el och ljussignaler på det stora världsomfattande nätet med slutdestination: er server.
En lite lättare beskrivning: Min kompis är bannad pga  det som skrevs från min dator och mitt konto (exakt samma bannmeddelande som jag får upp, står till och med MITT namn när han försöker logga in på er server på hans egna konto). Väldigt lustigt.

Förstår att jag behöver ta ett straff för det som skett via mitt konto. Däremot ser jag ingen anledning till att min kompis ska bli straffad för någonting han inte är inblandad i och inte hade någon makt över att påverka.
 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.