Jump to content
CvGaming

Ban Request


ARRE
 Share

Recommended Posts

Name: [T.U] Arre Hernandez

Offender-Name: [MF] Hanna

Date: 2015-01-18

Reason: Jag blev dödad av MF Hanna på bandit district och hon skriver på side att vi blev ägda eftersom hon dödade 2 st i T.U med en pistol. Jag svarade att det märks att hon är 12 år eftersom hon kommenterar något sånt. Vilket är väldigt onödigt jag känner inte många alls som skriver sånt efter att man har dödat någon, Dör man så dör man men den som dödar behöver inte skriva sådär. Hon vet att jag är invandrare vi pratade på TS för 3-4 dagar sedan angående ett rån vi gjorde mot henne. Jag tog åt mig när hon skrev ''Märks att du är turk'' det behövde hon inte skriva. Jag är väldigt säker på att denna servern inte accepterar sånt och hon skrev bara 'jag skojade' Men hon bad aldrig mig om ursäkt vilket då inte betyder att hon skojade.

Link to comment
Share on other sites

Detta är självklart oacceptabelt på våran server att delvis diskriminera en folkgrupp och även att skriva något som skulle ses som rasism men eftersom Hanna inte brutit mot några regler förut eller sagt något liknande förut så tycker jag att det passade straffet är en riktigt STOR varning till Hanna istället för en ban i detta läget.

Jag kommer därför Declina denna ban request men ge Hanna en varning för sitt beteende.

 

DECLINED

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.