Stefan.Ö Posted January 21, 2015 Report Share Posted January 21, 2015 Name: [sC] Stefan.Ö Date: 2015-01-21 Reason: Jag kunde inte respawna och ingen medic var inne och jag väntade i en halv timme. Jag skrev i Shoutboxen och undrade vad jag skulle göra och då skrev A.mahone. Att jag skulle recorda och combat logga men efter som att jag inte kan recoda för jag har en så dålig dator så tog jag en print. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=374979676 som ni ser kunde inte jag göra något och jag hadde legat där i en halv timme. När jag spawna så hade jag ingen gear. Så därför tycker inte jag att jag skulle bli bannad. Stefan.Ö, Öberg, Zetas and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted January 22, 2015 Report Share Posted January 22, 2015 Vem blev du bannad av? Ifall man inte kan respawna så behöver man inte bli bannad anser jag. Däremot så kan det vara på sin plats att wipe:a gear. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted January 26, 2015 Report Share Posted January 26, 2015 I guess this appeal is not valid anymore as it has expired, right? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts