Jump to content
CvGaming

RDM av Polis


M. Gray
 Share

Recommended Posts

Name: [A.P.D] M.Gray

Offender-Name: [A.DK] Gary | [A.DK] Hempy | [A.DK] Rick Grims | [TU.] Filip

Datearrow-10x10.png: 2015-01-25

Reason: 

 

För det första är detta den första och sista Ban req jag lägger upp. För jag tror på att man kan prata om saker och altid. Jag säger igenarrow-10x10.png Alltid går det att prata med vederbörande om vad som har gjorts fel och hur man ska agera i forstättning.

Den respekten visar jag ALLAarrow-10x10.png oavsätt vad de har gjort. RPG är en sak men när man släpper det och pratar allvar vill jag bli respekterad och inte kallad det ena eller det andra som jag blir av Filip efter vi försöker löse detta. När vi förklarar att dett är fel sitter han säger emot. Drygar sig och är så otrevlig att jag faktiskt tycker illa om denna personen.

Detta är inget jag tollererar och anser att även servern inte ska behöva tollerare detta. Han ska baraarrow-10x10.png helt enkelt bort.

JA självklart har jag video på detta med när han dummar sig.

 

RDM är att vi blir spikade.. Hoppar ur bilen blir nermejade Av 2 olika gång som samarbetar. De säger inget. Skriver inget. Bara mejar ner folk som hoppar ut en bil. Överlagt RDM i minaarrow-10x10.png ögon.

 

Ta bort kräken!

 

Bevis: Film.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=1PPpxUG8bT8

 

 

 

 

Bevis Print TS:

 

 

http://i.imgur.com/7tFcbQz.jpg

 

 

 

 

 

Bevis på att han brytet mot regler tidigare

 

 

 

M.Gray

 

Link to comment
Share on other sites

oacceptabelt! :@ :@ :@

Vi i T.U gör aldrig sådär tilsammans med ett annat gäng, Filip har brutit mot en av T.Us strängaste regler. 

1. Att befinna sig i en annan TS kanal med ett annat gäng för att göra olagliga saker tillsammans.

Vilket vi ledarna och resten i T.U inte accepterar.

Vi ledarna i T.U ska ta tag i detta med [T.U] Filip (reqruit)

Link to comment
Share on other sites

§.4 Random deatchmatching (RDM)

  • Shooting a player without giving reasonable time to follow demands is considered RDM.

1. Gangs

  • A gang must share the same tag for example:    [123]-Name

They are now all banned for 2 days!

 

BANNED

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.