Isak Härdin Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Halloj!! Tjenare, jag är en filur på 17 år(18 i augusti) som gillar fps/taktik spel. Jag har spelat på denna server nu i snart 2 veckor och måste säga att jag älskar den. Det finns överflöd med sköna snubbar och seriösa taktiker. Jag uppskattar supporten som finns och TS servern som fungerar utmärkt för mig och mina polare. Jag ville bara berätta lite snabbt om mig och hoppas ni alla har en riktigt bra dag ingame. <3<3 Kebre and Ludwig 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Tjena tjena! Kul att du gillar communityn du är mycket välkommen! Vi på CvG önskar dig en fortsatt trevlig kväll! /Goatis Ludwig 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
A. Mahone Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Välkommen Isak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 Halloj!! Tjenare, jag är en filur på 17 år(18 i augusti) som gillar fps/taktik spel. Jag har spelat på denna server nu i snart 2 veckor och måste säga att jag älskar den. Det finns överflöd med sköna snubbar och seriösa taktiker. Jag uppskattar supporten som finns och TS servern som fungerar utmärkt för mig och mina polare. Jag ville bara berätta lite snabbt om mig och hoppas ni alla har en riktigt bra dag ingame. <3<3 Fyller 18 samma månad som mig då Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now