Jump to content
CvGaming

Ban appeal - [THM] Tumungi


Tumungi
 Share

Recommended Posts

Name: [THM] Tumungi

Date: 2015-02-01

Reason: Anledning till min ban var för RDM för att jag inte gav offret tillräckligt med tid för att reagera.
Klippet i fråga: https://www.youtube.com/watch?v=po_jg_K9jas

1:05 så har Farbror Flinta sagt åt offret att ge honom väskan. Offret hör också tydligt där vad som sägs och förstår vad som händer. Han uppehåller oss bara för att hans polare ska kunna rädda honom.
1:13 så har jag sagt till honom att han har 3 sekunder. Skjuter inte honom förens 1:20. 15 sekunder är lång tid att lägga sin väska på marken.
Utöver detta så hade vi nämt för offret att vi tänkte råna honom när han klev in i våran bil i Kavala. Att han säger att han inte hörde vad jag sa var tydligt ett trick för att uppehålla oss ytterligare tills hans polare rullade in till området, eftersom att han hörde mig klart och tydligt innan det, och hans polare hade sett att vi plockade upp honom i Kavala.

Jag spelar självklart inte på servern för att döda folk så fort jag får chansen, utan jag spelar för att ge andra en upplevelse som man vill berätta om.
Man lär sig från sina misstag och jag ska självklart ge möjliga framtida offer uppemot 10-15 sekunders nedräkning och inte skjuta dom i huvudet direkt. Knäskålen blir bra.

Tack för mig!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.