Jump to content
CvGaming

ban-bart?


nemoo88
 Share

Recommended Posts

se video för namn och info.

 

 

I början innan jag gick till sjukan så hade jag och Fragzor och någon putin ett rp. Vi åkte med putin i hans bil. sen krocka putin med bilen. Vi hoppa ur bilen och putin skulle laga den.  och då bestämde jag mig för att råna putin. Jag tog upp pistolen, bad om att få hans vapen och pengar och nycklar. han hoppade sedan in i bilen och försökte backa på mig. Video på det kan ev fixas från past broadcast från twtich. 

 

Sen åker jag upp till sjukan och ja se videon 

Link to comment
Share on other sites

Det är en RP server, och är man enbart villig att rp:a på egna vilkor så blir det så här oftast. 
Det är ett faktum att man ibland råkar säga någons namn eller liknande, ingen har nånsin sagt något angående det tidigare vad jag har hört så länge jag lirat på denna server. 

Men nu känns det faktiskt om jag ska vara ärlig som att du letar fel litegrann, det där hade kunnat bli en rolig rp stund, istället så nekar du alla rp invitar du får tillbaka, därav rp på ditt egna vilkor vilket då inte blir så mkt rp överhuvudtaget.

Link to comment
Share on other sites

Normaly i would advice you to this post:

 

But as its actually not a real banrequest i will answer it in following way:

After watching this video i do not see any issues at all. No rules broken and most of all just alot of RP going on.

Sure, Afriel managed to mention wrong name and tried to RP something. But there are no rules broken here.

If you engaged him you could have had a real good experience im sure.

 

And Luckiiee got a good point above.

The limitation is not Afriel here, he invites you many times to start something that could have been uberfun or ubersad!

All up to you how you approach it. In this case you abort.



Sidenote:

We (CvGaming) are currently working with lowering the crimerates (Rob new people/RDM scenarios).

In CvGaming we include Police, Rebels, Medics and Admins.  

This is an effort to increase life-time expectancy for all our new community members.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.