V1RRE Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 Request Information Name: [sC Waag] Offender-Name:Snowy White, [R.S.F] V.Putin Date: 2015-02-13 Reason: https://www.youtube.com/watch?v=dYQVzXqphpY&feature=youtu.be Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted February 13, 2015 Report Share Posted February 13, 2015 VDM ja, RDM nej eftersom att du började skjuta på honom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted February 13, 2015 Author Report Share Posted February 13, 2015 Jag sköt på Snowy White, så kommer vladimir Putin o dödar mig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Keen Posted February 19, 2015 Report Share Posted February 19, 2015 Dom är väll i samma gang, Har sett dom förut inne på servern och då nickar båda R.S.F, Sen ser man ju knappt vad han heter han som kör överdig för det är bara i 360p Och sen det sista, Du säger ju Bara "hoppa ut ur bilen" Ska man inte säga "hoppa ut ur bilen annars skjuter jag", Så du gör ju fel du också Br0ze 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Posted February 19, 2015 Report Share Posted February 19, 2015 §.4 Random DeathMatch (RDM / VDM) Killing anyone without a roleplay cause Driving over/ramming someone is never allowed under any circumstances (VDM) Så det som händer nu är att Putin kommer få 2 dagar för RDM Snowy white får 2 dagar för VDM Och Sc Waag 1 dag för Lack of roleplay. //Rasmus v.pUTIN and hitem 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts