Zetas Posted February 16, 2015 Report Share Posted February 16, 2015 Request Information Name: [sC] Lallish Offender-Name: Bertil och Martin Beck Date: 2015-02-14- <18.00-20.00> Reason: Jag har alla bevis som behövs men jag länkar dom inte i ban requesten för att jag bara vill att admins ska se den. För någon dag sedan så blev vi rånade av några kaxiga civ's. Dom dödade några av oss och vi följer efter dom med 2 helikoptrar, En av dom rycker internet sladden och den andra åker sedan in i safe zone efter att han skjutit och dödat folk i min clan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted February 16, 2015 Report Share Posted February 16, 2015 Use following template. Answer the questions and statements. Request Information Name: *Your in-game name* Offender-Name: *Offender's in-game name* Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. Gör om gör rätt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted February 19, 2015 Report Share Posted February 19, 2015 Lallish, skicka iväg bevisen till mig på teamspeak eller här på forumet är du snäll. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubba Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 Dessa två herrar brukar väl komma in och trolla då och då. De RDM:a ganska hårt på NLA's ö med om jag inte minns helt fel? Zetas 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted February 21, 2015 Author Report Share Posted February 21, 2015 Dessa två herrar brukar väl komma in och trolla då och då. De RDM:a ganska hårt på NLA's ö med om jag inte minns helt fel? Japp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SamSam Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Tror inte det är RDM om man kommer med en ifrit mot en och håller på eller. Och NLA kör med nametag på andra vilket gör att dom vet vad alla heter vilket inte är i någon RP enligt mig. Och S.C vi gav er våra saker sen reportar ni oss asså sluta bara snälla Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Man måste alltid rp:a innan man dödar någon (med undantag bandit dis, och om man tar fed). Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted February 24, 2015 Report Share Posted February 24, 2015 Låser denna tråd tills Afriel har fått/sett/gjort ett omdöme utifrån bevisen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted February 26, 2015 Report Share Posted February 26, 2015 Any news on this? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted March 5, 2015 Report Share Posted March 5, 2015 No news, declined Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts