Jump to content
CvGaming

Ban Appeal /cpt greko


xmaximusx
 Share

Recommended Posts

det var ungefär 2 månader sen jag blev bannad men det känns som 2 år och älskar denna server vet inte varför jag gjorde en dum sak när jag gilla denna server så otrolig mycket spela minns 3/4 timmar om dagen men på helgerna då kunde jag spela otroligt mycket  



varför jag blev bannad var för att jag lira med ett par killar som hade bra saker och jag undra hur dom fick det och då sa dom att dom dopa så jag tänkte vafan är det de låter nice att man dubblar saker så jag fråga dom hur gör man så berätta dom hur man gjorde så jag och min kompis skulle testa så han gjorde det först och det gick så jag gjorde det också och boom så stod där en kille i huset och sa ni är permbannade hejdå och nästa dag så var jag permbannad


kan hjärna snacka med admin om ni undrar mer eller något 
Link to comment
Share on other sites

Det kallas 'Dupe' rakt av så kopierar du items, vilket är fel, i alla spel som finns, Prova gå in på deras Teamspeak och snacka, har du tur får du komma tillbaka.

 

Skulle ju rekommendera att göra någon slags deal då dom kommer in kanske en gång i veckan och inspekterar ditt gear, så du inte dupar.

Link to comment
Share on other sites

Hello.

You have been sending me several pm's regarding this matter after you where refusing to give me any information and ive asked you not to send any more PM's.

No good information was supplied and you basicly didnt want to rat anyone out.


 

This time around there is no good information supplied ieather and there is nothing that leads me to belive you have changed.

You STILL dont want to give me the information i need to continue so that verdict still stands and you are still banned.

 

Next time, use the template supplied/created for these kind of requests.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.