ARRE Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 Name: [T.U] Arre. H Offender-Name: [A.F.F] Zotlex [A.F.F] limpano [A.F.F] Darkiller Date: 2015-02-19- <21:00/22:00> Reason: RDM - Jag flög runt med T.U grabbarna och så skjuter A.F.F mot oss utan varning eller något (Video bevis finns, Admin kan kontakta mig så skickar jag det privat) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zotlex Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 Hej! Kommer inte ihåg denna händelse, kan du vara snäll att skicka videon till oss? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARRE Posted February 20, 2015 Author Report Share Posted February 20, 2015 Nej det är privat, Admins kan se videon sen kontaktar dom er antagligen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Krüeger Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 Tycker att den anklagade bör få se över händelsen för möjligheten att försvara sig/berätta sitt perspektiv på händelsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkiller Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 Har faktiskt ingen aning om vad du snackar om! När var det detta hände, vart var det? Och varför har ni inte kontaktat oss på TS eller in game innan ni lägger upp en ban request på oss? Eftersom du säger att jag har gjort något, vill jag gärna få se videon på vad jag ha gjort tack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARRE Posted February 21, 2015 Author Report Share Posted February 21, 2015 Jag och dom inblandade har diskuterat denna situation på TS och jag bestämmer mig för att lägga ner detta ban requesten. Thomas Krüeger 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 Case Closed.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts