Mr.Keen Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Name: [G] Carl Gräs Offender-Name: SgT.Clown Date: 2015-03-16 - <15:00 typ> Reason: Vi stog och RPa att jag skulle köpa hans hus för en liten summa bara för skojj lixom, Sen när vi kom fram till ett pris så skulle vi åka till en ATM när jag hoppar på hans Fyrhjuling och då dödar han mig ^^ Har också hört att han har gjort det på många andra också men dom "orkar" inte lägga upp en ban request för att han är Ny på servern. Bevis ; A. Savage 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 +1 Good catch Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted March 17, 2015 Report Share Posted March 17, 2015 Vill bara tillägga att denna person fick 24 timmars ban idag för bad behavior and bad language. Extra info för admin som tar hand om ärendet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 §.4 Random DeathMatch (RDM / VDM) Killing anyone without a roleplay cause. Låter Mr Clown sitta ut 72 timmar, då han tydligen inte förstår regler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts