A. Savage Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Request Information Name: [Cv-D] [Pros] SavaGE Offender-Name: [K.F] Carl Mark, [K.F] Ben Mark Date: 2015-03-22 - 11:00-12:00 Reason: Hade haft krig med ACP vid bensinstationen, klättrade upp på taket och blev skjuten av TCA olsson. Blev sedan ressad av medic, antar att fighten är över, så jag går in i safezone när jag plötsligt blir skjuten i ryggen, NÄR jag dessutom står och pratar med en av deras medlemmar, och jag var I safezone. Om ni tittar på mappen ser ni att jag efter tar ett par till steg längre in. Blev lootad av Ben Mark när jag låg död där, man får inte loota i safezone heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eurozze Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Carl Mark will get banned 2 days for killing a person that is inside a Safezone, however is it not a bannable offense to loot someone in a safezone. There for i will Accept this ban request and ban Carl Mark for 2 days because of his actions. ACCEPTED A. Savage 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts