Guest Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Fan va nice =D Är i byggplaner jag med och man blir ju inte mindre sugen nu när du postar denna tråden Hur kom du fram till just den versionen utav 980 kortet? Finns ju en jädrans massa tillverkare och versioner :S Var Goatis / Rasmus & Wester som hade fingrarna med i spelet här så förhoppningsvis ser dom detta och kan svara dig =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goliat Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 Jo jag satt och funderade på ett sånt men man ska tydligen få mer prestanda med två 980 än 1 sånt kort Bra val, 2st 980's ger dig mer prestanda än en titan. Det finns data som styrker det. Happy gaming! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 Fan va nice =D Är i byggplaner jag med och man blir ju inte mindre sugen nu när du postar denna tråden Hur kom du fram till just den versionen utav 980 kortet? Finns ju en jädrans massa tillverkare och versioner :S Gissar på att de har valt dem för att de är väldigt tysta (fläktarna startar inte fråns 65 grader) och allmänt bra prestanda! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted March 31, 2015 Report Share Posted March 31, 2015 Gissar på att de har valt dem för att de är väldigt tysta (fläktarna startar inte fråns 65 grader) och allmänt bra prestanda! Valde det för Strix låter coolt VisionPie and Ludwig 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wester Posted March 31, 2015 Report Share Posted March 31, 2015 Gissar på att de har valt dem för att de är väldigt tysta (fläktarna startar inte fråns 65 grader) och allmänt bra prestanda! ena flkäkten på kortet är alltid igång men snurrar väldigt sakta (vad jag såg). Samt att asus kylaren presterar väldigt bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benjidono Posted April 5, 2015 Report Share Posted April 5, 2015 Lite Kul måste jag säga. Köpte själv ny burk för två veckor sen. Likadan Prosccesor + Likadan Kylare +Likadana Ram Minnen (dock bara 16Gb). Annat Moderkort dock. Köpte ett Cosair T760 Chassi. O väntar på 980 rea för o köpa Korten samt på att köpa en ny hårddisk Men fin burk vet att den presterar bra då min e nästan lika dan Perss00n and Ludwig 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted April 9, 2015 Report Share Posted April 9, 2015 Du kan klocka den 4,8 rättså enkelt och den ligger stabilt där! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now