Goliat Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Name: [Medic Trainee] Goliat Offender-Name: NosserP Date: 2015-04-03 - <17:20> (Around that time) Reason: NosserP jumped inside my helicopter when I unlocked it, I asked him to get out but he refuses. Moments later he begins to play music. I fly to the police so they can get him out of my vehicle and once I'm there I forget to lock my co-pilot controls and so he steals my helicopter. A.P.D Fransisco sent NosserP a text message to return it but he did not. Intentional trolling. https://youtu.be/Kb6VX3ZlYAo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halffinger Pete Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Han spelade musik i kavala så jag kunde inte prata med folk som var där inne. Jag bad honom 3 ggr men han slutade inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted April 4, 2015 Report Share Posted April 4, 2015 Det är så sorgligt att folk verkligen spenderar pengar på att köpa spelet och sen bara gå in på servrar och förstöra andras spel upplevelse A. Savage 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Posted April 4, 2015 Report Share Posted April 4, 2015 Jag väljer att acceptera den här requesten då det där inte är acceptabelt och det är underförstått. Accepted 2 days ban, Nosser har även en 2 dagars ban från tidigare idag så han är totalt bannad i 4 dagar från och med idag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts