kungen Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Hahaha! Stackars civ som inte kan det där med högertrafik riktigt ViktorMan, Thomas Krüeger, v.pUTIN and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GURKAN Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Hur har det här med högerregeln att göra??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Så gåre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VisionPie Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Hur har det här med högerregeln att göra??? Högertrafik innebär att man ska åka på den högra sidan av vägen, inte den vänstra som trucken gjorde i denna video Link to comment Share on other sites More sharing options...
GURKAN Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Högertrafik innebär att man ska åka på den högra sidan av vägen, inte den vänstra som trucken gjorde i denna video Högerregeln -Lämna företräde åt trafik som kommer från höger. Tack att du berätta vad högertrafik är dock. Rod Kimble 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kungen Posted April 6, 2015 Author Report Share Posted April 6, 2015 Hur har det här med högerregeln att göra??? Får tacka så hemskt mycket för upplysningen av felskrivningen skyller på att det var tidig morgon eller kraftigt alkoholintag utan att ha druckit när jag la upp klippet. Ber även om ursäkt om det gjorde händelsen lite halv svår att förstå, det jag ville komma fram till var egentligen lite små roligt att IRL så kör man på högersidan, men i arma spelar det ingen roll, folk kör på vänster, höger, mitten överallt, utan la till det ordet för att händelsen såg lite halv rolig ut, hoppas du förstår nu vad jag menade med det och ber ännu en gång om ursäkt för felskrivningen och ska försöka tänka på det nästa gång! Ha en trevlig dag. ViktorMan and Mackan1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hitem Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 n1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now