NorreN Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Kommer att starta ett litet mini event Kommer att vara ett litet street race från Pygros till Kavla via motorvägen. Alla är välkomna vi kommer börja utanför hospital vid Pygros till Kavala Checkpoint. Är bara att komma till start innan 20:45 och stå vid vägen! Eventet kommer ledas av NorreN Pris:- 2 000 000 till vinnaren Regler - Bara använda offrouds - Inget rånade av deltagare - 1 life rule - Är meningen att vi ska ha lite kul! så inga spikes eller roadblocks! - Ta inte med gear som inte inte är redo att kanske förlora då streetrace inte är risk fritt ^^ Thomas Krüeger and Mr GW 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Haha jag kommer vinna!! Dimitri, NorreN and Gruzzia123 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rarre Posted June 6, 2015 Report Share Posted June 6, 2015 Haha jag kommer vinna!! Nice att du gillar din egen kommentar ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 6, 2015 Report Share Posted June 6, 2015 Nice att du gillar din egen kommentar ^^ det är standard på cvg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted June 6, 2015 Report Share Posted June 6, 2015 det är standard på cvg Haha nej! Goatis and VisionPie 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takó Posted June 6, 2015 Report Share Posted June 6, 2015 Haha jag kommer vinna! jo, sålänge du inte spränger mig igen är jag glad Takó 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eurozze Posted June 6, 2015 Report Share Posted June 6, 2015 Haha asså, muppar hela bunten Eurozze and VisionPie 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 6, 2015 Report Share Posted June 6, 2015 ahmen durå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eurozze Posted June 6, 2015 Report Share Posted June 6, 2015 Touché Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now