Darkiller Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Här är en liten video från starten av racet som gick från Hospital vid Pyrogos till Kavala. Första gången jag såg en flygande bil som brinner https://youtu.be/FMSbUipb0Vs Mr GW, Thomas Krüeger, José de Jesús and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Du desyncade sönder för mig, när du började köra så pajade du mina däck innan jag hade börjat köra Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Tyckte att det var roligt så länge det varade, tyvärr så kunde inte vissa hålla sig ifrån att stänga portarna vid checkpointsen. Sen kan jag inte säga att jag kom så långt, men vill tacka Norren. Å hoppas inte det blir sista gången detta sker! NorreN, hitem and Thomas Krüeger 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Krüeger Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 RiP 20 Offroads med tillhörande chaufförer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now