Jump to content
CvGaming

Rdm?


Toxiic
 Share

Recommended Posts

Name: *[Cv-D] [Pros] ToxiC*

        Offender-Name: *[sC] Harry*

        Date: 2015-04-19 - <19.00-20.00>

        Reason: Dödar utan anledning, jag var och scoutade med min helikopter när vi bestämde oss för att ta polisen och då skjuter polisen sönder min helikopter jag flyger iväg och ska reparera den, ca: 1,5km bort. Och där sitter harry och skjuter mig direkt jag börjar reparera helt utan anledning, vi har inte skjutit på SC eller fått skott från SC.!

 

Har laddat upp hela shadowplayen,

 

 

Video 1 https://www.youtube.com/watch?v=ZwQc3evZx3I


Video 2 
https://www.youtube.com/watch?v=6X3XcuIZgi0

Link to comment
Share on other sites

Scrubclub och polisen har alltså en pågående stridssituation runt jail. Under den situationen lägger sig Cv-D i, de går alltså ner i warzonen och går med i fighten. Vi har vid tillfällen skjutit mot Cv-D utan att döda. Deras heli som de använder för att scouta är med i krigssituationen, den går sen ner och jag skjuter och dödar. Jag ser inte problemet. Ni är med striden, där SC är i centrum. 

 

Tycker banrequesten är aningen konstig. 

Link to comment
Share on other sites

Om det är relevant så kan jag berätta i vilken ordning händelserna skedde.

1. Polisen och SC börjar slåss.
2. TU kommer in och försöker attackera Polisen men tas hand om. (Fight med SC pågår fortfarande)
3. Ett par minuter efter TU tagits hand om kommer CvD in på plats och söker engage med Polis. SC skjuter antagligen mot dem från sin position då de är runt om poliserna. (Tror att CvD och SC dödade någon av den andra parten under detta)
4. CvD backar med sina positioner till Militäranläggningen vid Hospital och Polisen följer efter.

Lägg märke till att händelseförloppet var väldigt utdraget så ca 25 min film skulle behövas för att klargöra allt som händer.

Link to comment
Share on other sites

Om det är relevant så kan jag berätta i vilken ordning händelserna skedde.

1. Polisen och SC börjar slåss.

2. TU kommer in och försöker attackera Polisen men tas hand om. (Fight med SC pågår fortfarande)

3. Ett par minuter efter TU tagits hand om kommer CvD in på plats och söker engage med Polis. SC skjuter antagligen mot dem från sin position då de är runt om poliserna. (Tror att CvD och SC dödade någon av den andra parten under detta)

4. CvD backar med sina positioner till Militäranläggningen vid Hospital och Polisen följer efter.

Lägg märke till att händelseförloppet var väldigt utdraget så ca 25 min film skulle behövas för att klargöra allt som händer.

La bara upp ifall det är rdm vet inte riktigt själv!

Link to comment
Share on other sites

Scrubclub och polisen har alltså en pågående stridssituation runt jail. Under den situationen lägger sig Cv-D i, de går alltså ner i warzonen och går med i fighten. Vi har vid tillfällen skjutit mot Cv-D utan att döda. Deras heli som de använder för att scouta är med i krigssituationen, den går sen ner och jag skjuter och dödar. Jag ser inte problemet. Ni är med striden, där SC är i centrum. 

 

Tycker banrequesten är aningen konstig. 

Fast vi var ju inte engageade mot er, utan mot polisen.

Vad får då ni rätten att skjuta oss, om du till och med VET att du skjuter mot Cv-d, som inte är i fight med er?

 

Tycker du gjorde fel eftersom du inte var engagad med oss, vi hade inte dödat någon av er (när vi haft tillfälle att göra det dessutom) och ni dödar toxic när han är 1.5Km bort(!!!!) utan rp.

Link to comment
Share on other sites

Vi har en pågående fight med polisen, om ni lägger er i den fighten vet ni precis vad som gäller.

Ni gick in i vår pågående stridsituation, som ni var fullständigt medvetna om. Vi behöver inte öppna upp på er, ni behöver däremot göra det på oss.

Att han var en kilometer bort spelar absolut ingen roll då han tydligt fortfarande var med i fighten, han åkte iväg för att reparera helin, det är nästan som att säga att man inte får skjuta någon om han springer iväg för att ladda om.

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Efter att ha läst alla versioner ovanför och efter jag tittat på klippet så har ni i princip redan gett er in i fighten (hovra med en orca 10 meter över huntern när det pangas).

Denna banrequest är declined eftersom regler följdes. Om det sker stridigheter och ni INTE vill vara delaktiga, ta er därifrån istället för att hänga kvar på platsen (trotts varningsskott och annat).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.