Jump to content
CvGaming

Ban request: Revolver och Leon


Peter Marple
 Share

Recommended Posts

Request Information

        Name: [A.P.D] Peter Marple [PILOT] involved policemen: D.Nico [CHIEF], S.Axel [CAD].

        Offender-Name: Leon, Revolver.

        Date: 2015-05-01 - <14.30>

        Reason: Lack of RP

 

 Well, we where stalking them from the N.L.A checkpoint and when we where to land at weed processing they started shooting on out heli without engaging...

Here is video proof, the important shit starts at 6.00.

https://youtu.be/fvPUwFmjkvs?t=6m 

Link to comment
Share on other sites

Jag befann mig i situationen när detta hände, eller anlände strax därefter och räddade dessa små själar :) och även pratat med dom efter incidenten. Det som jag tycker är vettigt att tillägga är att både Leon och Revolver är relativt nya på servern och inte gjort en fluga förnär, utan är riktigt trevliga prickar. Självklart har dom gjort fel, men det är inte alltid lätt att vara nyinflyttad på Altis och komma ihåg alla regler och dylikt, vi alla har varit där ;) Jag vill inte ha bort dessa för av egna erfarenheter så gillar jag dessa grabbarna skarpt samt att dom förstår att dom har gjort fel.

 

Så en varning till dessa herrar så gör dom nog inte om det, men jag säger bara vad jag tycker och tänker.

Link to comment
Share on other sites

Jag befann mig i situationen när detta hände, eller anlände strax därefter och räddade dessa små själar :) och även pratat med dom efter incidenten. Det som jag tycker är vettigt att tillägga är att både Leon och Revolver är relativt nya på servern och inte gjort en fluga förnär, utan är riktigt trevliga prickar. Självklart har dom gjort fel, men det är inte alltid lätt att vara nyinflyttad på Altis och komma ihåg alla regler och dylikt, vi alla har varit där ;) Jag vill inte ha bort dessa för av egna erfarenheter så gillar jag dessa grabbarna skarpt samt att dom förstår att dom har gjort fel.

Så en varning till dessa herrar så gör dom nog inte om det, men jag säger bara vad jag tycker och tänker.

Tycker jag inte att vi ska!

Har redan varnat dessa två en gång tidigare, så inga fler varningar!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.