Jump to content
CvGaming

Ban Request Cv-D


luckiiee
 Share

Recommended Posts

Name: [H.R.A] Luckiiee

        Offender-Name: Cv-D Dallas, Cv-D Karlsson är dom ja kommer ihåg.

        Date: 2015-07-07 - 16:45

        Reason: Vi är och försöker ta tillbaka bandit från Cv-D, dom har lyckats ta en Ifrit, och medans jag är i firefight med 3 olika Cv-D:are så tycker dom det är ok att ta den ena ifriten och bränna rätt in i min så jag dör.


Bevis: 
https://youtu.be/QAwDpgAMSNg

Link to comment
Share on other sites

Det är strängt förbjudet att ramma en ifrit på det sättet när ingen sitter i den,

 

För att förtydliga: Det är okej att ramma pansar mot pansar. dvs Ifrit vs ifrit, hunter vs ifrit, hunter vs hunter. DOCK ligger det ett ansvar på personen i fråga som kör bilen att säkerställa att det sitter en person kvar i bilen.

 

i detta fall så har jag fått ett längre klipp av Luckie: 

som bekräftar att han hoppade ut en bra stund innan ni väljer att ramma den.

 

Eftersom Luckie i det här fallet inte är intresserad utav en refund, så kommer Dallas att bestraffas med 1 dags ban, sker detta igen blir det betydligt hårdare konsekvenser. 

 

Vi har även uppdaterat regeln för att göra det tydligare "Ifrit and Hunter are allowed to battle it out as long as one of the vehicles have a driver. (ramming eachother ONLY). You are never allowed to ram any other vehicles if you are driving a ifrit or hunter."

 

 

 

BANNED 1 day VDM

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.