Dubrovka Posted July 9, 2015 Report Share Posted July 9, 2015 Name: [Cv-D] [uB] Dubrovka Offender-Name: [T.U] W.Aiderfors Date: 07/09 - <22:36> Reason: Vi hade en fight med AMP/APD när Aiderfors dyker upp helt random bakom mig och skjuter mig och lägger sig och lootar mig. Här har ni 17 min lång video som visar att vi inte hade något alls med TU senaste 17 minutrarna och inte innan det heller. https://www.youtube.com/watch?v=ClhI-jBmV_4&feature=youtu.be Zacharias 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted July 9, 2015 Report Share Posted July 9, 2015 Kan säga att han var på platsen ett X antal gånger och lootade/försökte loota folk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 9, 2015 Report Share Posted July 9, 2015 locking thread, enough evidence, will post a verdict asap. *update 20150711* Since this is your first time you are getting banned i will only give you 1 day for RDM, i do want you to contact me on teamspeak when you see this (since i haven´t seen you on teamspeak i haven´t had the chance to talk to you in person) BANNED 1 DAY RDM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts