Wester Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 Detta är en video på hur våran specialutbildade stridspilot jonas lämnar vårat HQ i athira en helt vanlig dag. Dubrovka, José de Jesús and Zacharias 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 #Donerapengartillwestersnyadator.com Fyfan vilken grafik man tycker ju nästan lite synd om dig! :hooray:Snyggt flyget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 #Donerapengartillwestersnyadator.com Fyfan vilken grafik man tycker ju nästan lite synd om dig! Snyggt flyget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 --- Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 #Donerapengartillwestersnyadator.com Fyfan vilken grafik man tycker ju nästan lite synd om dig! :hooray:Snyggt flyget Jag tror inte att man kan ställa in inställningarna så det ser ut så måste vara inspelningsprogramet eller när han renderade videon det fucka up Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 #Donerapengartillwestersnyadator.com Fyfan vilken grafik man tycker ju nästan lite synd om dig! :hooray:Snyggt flyget De är samma för mig. Jag måste sätta alla mina inställningar på prestanda så jag kan ha en stabil typ 30 fps Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wester Posted July 15, 2015 Author Report Share Posted July 15, 2015 Jag tror inte att man kan ställa in inställningarna så det ser ut så måste vara inspelningsprogramet eller när han renderade videon det fucka up nä det är meningen att de ska va så haha. sitter på i7 2600k 4.5ghz o 770 så det duger än sålänge iallafall Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted July 15, 2015 Report Share Posted July 15, 2015 nä det är meningen att de ska va så haha. sitter på i7 2600k 4.5ghz o 770 så det duger än sålänge iallafall NVM kollade på mobilen innan i 360p, så det var därför såg helt fuckat ut innan i 360p hahah! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now