NicoDicken Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Hej Tänker inte skriva nån lång uppsats här. Som vissa redan förstått har admins tagit ett beslut att kicka ledningen i APD. Efter 7 månader som polis och ca 4 månader som chef över fraktionen har jag nu valt att lämna detta. skriver inte detta för att få en massa uppmärksamhet som vissa andra gjort när dom skirver en hejdå tråd. utan för att ni som är kvar på servern får en insyn hur admins totalt kör över meddlemmar som har givit mycket av sin tid och energi att vara med att skapa en bra fraktion, vilket jag tycker vi har lyckats med. Vill tacka alla hängivna poliser som man spelat med. samt alla andra spelare som varit med att skapa rp tillsammans. /Nico Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Varför gjorde dom det? Hur som helst så ska jag av någon tacka dig Nico. Du gav mig the time of my life på denna servern och jag uppskattar allt du har gjort. Hoppas du håller dig online på Steam och Skype så höres vi senare. Peace Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imlay Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 O.o Heerrååå harree bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rarre Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Ha det bra bubben <3 #ThugLaif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Ha det bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharias Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Ha det bra Nico! Kommer sakna din sköna dialekt eka på Kavalas gator. Hoppas du kommer tillbaka någon dag! //Zacharias/ Fearless Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 sjukt synd, du var en grym ledare! Thomas Krüeger 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now