Jump to content
CvGaming

Ban appeal Kejan


kejan
 Share

Recommended Posts

Name: Kejan 

guid: 76561198130826711

Date: kommer inte ihåg måste varit för över 1 år sen.

Reason: Spelade i SC på den tiden så hade en del krångel och tjafs med admins, kommer inte ihåg varför jag vart bannad heller då det var över 1 år sen tillbaka, men skulle gärna vilja ha en unban då det gått ett år eller något, och skulle vilja ha en chans att visa att jag växt upp. 

Link to comment
Share on other sites

Du ska alltså fått en ban för över 1 år sedan, spelandes i SC? SC fanns nog inte ens då. Du får gärna försöka komma ihåg av vilken anledning du vart bannad. Så ska jag på mitt håll undersöka lite också. 

 

Det visar sig att du sitter på en permanent ban efter en del  personliga hot etc mot admins. Något du vill förtydliga?

 

Edited by Afriel
Link to comment
Share on other sites

Du ska alltså fått en ban för över 1 år sedan, spelandes i SC? SC fanns nog inte ens då. Du får gärna försöka komma ihåg av vilken anledning du vart bannad. Så ska jag på mitt håll undersöka lite också. 

 

Det visar sig att du sitter på en permanent ban efter en del  personliga hot etc mot admins. Något du vill förtydliga?

 

Ja juste så va de, hade ett stort gräll och vart förbannad men kommer inte ihåg va det va som hände asså tbh.jag va med och startade upp SC från grunden när vi hade hela Dynios agios för oss själva tills ni tog bort alla shops osv. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja juste så va de, hade ett stort gräll och vart förbannad men kommer inte ihåg va det va som hände asså tbh.jag va med och startade upp SC från grunden när vi hade hela Dynios agios för oss själva tills ni tog bort alla shops osv. 

 

Det var jag också, så du får gärna berätta vad du hette. 

Link to comment
Share on other sites

Det var jag också, så du får gärna berätta vad du hette. 

liimiix.. eller starta upp och starta upp slog la mer eller mindre ihop mitt gäng med SC och därav va jag gangleader för SC-blue efterson vi delade upp oss i 2 grupper 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.