kejan Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 Name: Kejan guid: 76561198130826711Date: kommer inte ihåg måste varit för över 1 år sen.Reason: Spelade i SC på den tiden så hade en del krångel och tjafs med admins, kommer inte ihåg varför jag vart bannad heller då det var över 1 år sen tillbaka, men skulle gärna vilja ha en unban då det gått ett år eller något, och skulle vilja ha en chans att visa att jag växt upp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 (edited) Du ska alltså fått en ban för över 1 år sedan, spelandes i SC? SC fanns nog inte ens då. Du får gärna försöka komma ihåg av vilken anledning du vart bannad. Så ska jag på mitt håll undersöka lite också. Det visar sig att du sitter på en permanent ban efter en del personliga hot etc mot admins. Något du vill förtydliga? Edited August 15, 2015 by Afriel Link to comment Share on other sites More sharing options...
kejan Posted August 15, 2015 Author Report Share Posted August 15, 2015 Du ska alltså fått en ban för över 1 år sedan, spelandes i SC? SC fanns nog inte ens då. Du får gärna försöka komma ihåg av vilken anledning du vart bannad. Så ska jag på mitt håll undersöka lite också. Det visar sig att du sitter på en permanent ban efter en del personliga hot etc mot admins. Något du vill förtydliga? Ja juste så va de, hade ett stort gräll och vart förbannad men kommer inte ihåg va det va som hände asså tbh.jag va med och startade upp SC från grunden när vi hade hela Dynios agios för oss själva tills ni tog bort alla shops osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 Ja juste så va de, hade ett stort gräll och vart förbannad men kommer inte ihåg va det va som hände asså tbh.jag va med och startade upp SC från grunden när vi hade hela Dynios agios för oss själva tills ni tog bort alla shops osv. Det var jag också, så du får gärna berätta vad du hette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kejan Posted August 15, 2015 Author Report Share Posted August 15, 2015 Det var jag också, så du får gärna berätta vad du hette. liimiix.. eller starta upp och starta upp slog la mer eller mindre ihop mitt gäng med SC och därav va jag gangleader för SC-blue efterson vi delade upp oss i 2 grupper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted August 16, 2015 Report Share Posted August 16, 2015 Jag ska prata med övriga Admins innan beslut kommer. Låser tråden sålänge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted August 18, 2015 Report Share Posted August 18, 2015 Efter diskussion har vi kommit fram till att vi låter denna bannen sitta kvar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts