A. Savage Posted August 21, 2015 Report Share Posted August 21, 2015 (edited) Name: [Cv-D] [Thug] P.Lopéz (Han som blev dödad iaf) Offender-Name: [A.M.P] Mustafa Date: 2015-08-21 - 23:30 Reason: Vi hade rånat en mack när AMP mustafa kommer och tazar pedro, seizar vapnet direkt, sedan avrättar han för att vi resten i cvd inte kom fram. Fick inte delen med avrättning på film verkar det som, men det jag vill ta upp är seizen på vapnet helt plötsligt. IMO är det Lack of RP. (Tycker inte någon admin i APD factionen borde bestämma vad som ska hända på denna.) https://www.youtube.com/watch?v=xLWlowu1kQk Edited August 21, 2015 by SavaGG Barre 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Keen Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 *AMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hysteria Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 (edited) Skulle vara tacksam om du skulle kunna dra upp ett längre klipp så att man kan se vad som händer innan samt efter avrättningen. Om det inte går så kommer vi bara kunna ta ett beslut från det vi kunnat se vilket innebär att vi ej kan bedömma om avrättningen var lämplig eller inte. Edited August 22, 2015 by Hysteria Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samir Badran Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 Vi kan prata om detta på TS sen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopedro Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 Jag har video på allt från min synvinkel om det önskas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hysteria Posted August 22, 2015 Report Share Posted August 22, 2015 (edited) Har fått en längre video från Lopéz som gav tillräckligt mycket information angående situationen för att jag skall kunna ta ett beslut.Hampus (A.M.P Mustafa) kommer inte få någon ban från servern, utan kommer att få en tillsägelse av mig pga att det är relativt fult att seizea vapen i mitten av en fight. Det är 100% okej att göra det (so far) men det är även lack of roleplay då du magiskt trollar bort någons vapen. Verdict: One verbal varningEDIT- Låser även tråden då denna situationen är löst. Edited August 22, 2015 by Hysteria Ludwig 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts