Jump to content
CvGaming

AMP mustafa


A. Savage
 Share

Recommended Posts

        Name: [Cv-D] [Thug] P.Lopéz (Han som blev dödad iaf)

        Offender-Name: [A.M.P] Mustafa

        Date: 2015-08-21 - 23:30

        Reason: Vi hade rånat en mack när AMP mustafa kommer och tazar pedro, seizar vapnet direkt, sedan avrättar han för att vi resten i cvd inte kom fram. Fick inte delen med avrättning på film verkar det som, men det jag vill ta upp är seizen på vapnet helt plötsligt. IMO är det Lack of RP.

 

(Tycker inte någon admin i APD factionen borde bestämma vad som ska hända på denna.)

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=xLWlowu1kQk

Edited by SavaGG
Link to comment
Share on other sites

Skulle vara tacksam om du skulle kunna dra upp ett längre klipp så att man kan se vad som händer innan samt efter avrättningen. Om det inte går så kommer vi bara kunna ta ett beslut från det vi kunnat se vilket innebär att vi ej kan bedömma om avrättningen var lämplig eller inte. 

Edited by Hysteria
Link to comment
Share on other sites

Har fått en längre video från Lopéz som gav tillräckligt mycket information angående situationen för att jag skall kunna ta ett beslut.

Hampus (A.M.P Mustafa) kommer inte få någon ban från servern, utan kommer att få en tillsägelse av mig pga att det är relativt fult att seizea vapen i mitten av en fight. Det är 100% okej att göra det (so far) men det är även lack of roleplay då du magiskt trollar bort någons vapen. 

Verdict: One verbal varning

EDIT- Låser även tråden då denna situationen är löst.

Edited by Hysteria
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.