Feroz Posted August 26, 2015 Report Share Posted August 26, 2015 (edited) Name: [V.U] Feroz, [V.U] Philip, [V.U] IlleOffender name: [Swipe] [rec] TordDate: 2015/08/26 21:35 (?)Reason: RDM, Jag, Philip och Ille var ute och tittade runt lite, vi får syn på Tord som tidigare för 30min sen rånat Philip och Ille. Vi ska stanna honom för Att först snacka sen kanske råna han. Men vi kom på att vi inte hade vapen. Vi gör en sen sväng när vi stoppar han så han kör in i oss. Han verkar ta det som en engage. Då när vi står stilla säger han "Upp med händerna" och siktar sin pdw mot oss, alla vi hoppar ur och gör inget, vi hade inte ens vapen. Det som händer då är att han DIREKT dödar oss även att vi hoppar ur. Bevis finns hos mig "Feroz" på ts, pma mig tidigast imorgon så fixar jag fram videon. Tackhttp://plays.tv/video/55de19b19aaa2414af Edited August 26, 2015 by Feroz Bevis/Förtydliga texten Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 26, 2015 Report Share Posted August 26, 2015 Länka upp din video här i tråden när du har den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adde Posted August 26, 2015 Report Share Posted August 26, 2015 Lägg videon här vill gärna se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted August 26, 2015 Author Report Share Posted August 26, 2015 (edited) Länka upp din video här i tråden när du har den.Fixar imorgon EDIT! http://plays.tv/video/55de19b19aaa2414af Edited August 26, 2015 by Feroz Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adde Posted August 26, 2015 Report Share Posted August 26, 2015 Feroz, Dock så svängde du rakt in i hans ATV när han när han tänkte köra förbi er. Sen vet jag inte vem som skjöt innan han ens hade hoppat ur bilen eller om det är videon som är laggig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted August 26, 2015 Author Report Share Posted August 26, 2015 Feroz, Dock så svängde du rakt in i hans ATV när han när han tänkte köra förbi er. Sen vet jag inte vem som skjöt innan han ens hade hoppat ur bilen eller om det är videon som är laggig.vad menar du? Kanske ska få det tydligt att det inte heller var jag som körde bilen. Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adde Posted August 26, 2015 Report Share Posted August 26, 2015 Feroz, som du nog ser på videon så svänger ni in i hans ATV och exakt efter att han var påväg på att hoppa ur så hörde man skott som nog inte kom från Tord. Så han trodde nog att det var ni som började skjuta mot honom ;/ (Vi gör en sen sväng när vi stoppar han så han kör in i oss.) det var exakt det du skrev ovanför =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted August 27, 2015 Author Report Share Posted August 27, 2015 Feroz, som du nog ser på videon så svänger ni in i hans ATV och exakt efter att han var påväg på att hoppa ur så hörde man skott som nog inte kom från Tord. Så han trodde nog att det var ni som började skjuta mot honom ;/ (Vi gör en sen sväng när vi stoppar han så han kör in i oss.) det var exakt det du skrev ovanför =) Så om vi skulle engage på er och ni gör inget alls, och vi hör skott lååångt ifrån som inte ens var emot oss så får vi lov att döda alla vi var på att råna? Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adde Posted August 27, 2015 Report Share Posted August 27, 2015 Långt ifrån?, det hördes som det var mot er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted August 27, 2015 Author Report Share Posted August 27, 2015 (edited) Långt ifrån?, det hördes som det var mot er ett exempel.Ingame hörde vi inte skotten innan så det måste vart recorden Edited August 27, 2015 by Feroz Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 För det första är det förbjudet att göra så som ni gör i videon (svänga in mot han så han har 0 möjlighet att göra något annat än att krocka.Dock så skjuter Tord extremt fort, så han får 24h på sig att refunda er det ni blev av med i form utav pengar, händer inte detta så sätter jag en 3 dagars Rdm på honom. Låter tråden vara öppen så ni kan svara när ni fått refunden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adde Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 Jag kan stå för vad ni ska ha i refund jag ger er pengar så får ni köpa backpack nightvision vad ni nu hade på er. inga konstigheter! så kan vi sluta denna tråd som har varit i flera dagar nu utan att nån staff tagit hand om den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 1, 2015 Report Share Posted September 1, 2015 Vet inte om du kollar på någon annan tråd än denna Adde, men jag svarade i kommentaren ovanför, problem solved then @Feroz informera mig om ni inte fått det som var erat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts