Alderfeldt Posted September 24, 2015 Report Share Posted September 24, 2015 trodde jag var tillbaka igen men nej j**la fiber grävskopa j**lar körde sönder internet i hela kvarteret, kan ta upp till 1 månad för dom och fixa tillbaka det! Jag kommer snart och då ska vi paaanga! Vi ses snart systrar och bröder ❤️❤️ A.Karlsson, K.Engqvist, Karleeen and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Karlsson Posted September 24, 2015 Report Share Posted September 24, 2015 rip burkli 2k15 </3Liek if u cri evri tim </33 A.Karlsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kebre Posted September 24, 2015 Report Share Posted September 24, 2015 Man brukar kunna kräva kompenserande internet så som en 3/4g dongel från något bredbandsbolag.Kollat på något sådant? VisionPie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alderfeldt Posted September 24, 2015 Author Report Share Posted September 24, 2015 Inte tittat upp det än! Tack för tipset! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kebre Posted September 24, 2015 Report Share Posted September 24, 2015 Inte tittat upp det än! Tack för tipset!Menade kompenserande/kompleterande.Om du drar en historia om hur du arbetar hemifrån (kanske pga att kontoret renoveras *host*) och att det är kritiskt att du kan ha internet därifrån så brukar man kunna få betald temporär lösning ^^ Så kontakta dem och dra en historia om hur du kritiskt är i behov av internet så blir det nog bra Alderfeldt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
storken Posted September 25, 2015 Report Share Posted September 25, 2015 Hey bror Barkley Jag bor också i Katrineholm Och jag vet Så jäkla sjukt Skit grävskopa! Bor ni nära Vallmotorp?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alderfeldt Posted September 25, 2015 Author Report Share Posted September 25, 2015 Tjena! Bor i en by utanför, Vingåker! Inte första gången dom gör detta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alderfeldt Posted September 25, 2015 Author Report Share Posted September 25, 2015 Menade kompenserande/kompleterande.Om du drar en historia om hur du arbetar hemifrån (kanske pga att kontoret renoveras *host*) och att det är kritiskt att du kan ha internet därifrån så brukar man kunna få betald temporär lösning ^^ Så kontakta dem och dra en historia om hur du kritiskt är i behov av internet så blir det nog bra Fick nu igång med ett sådant mobilt bredband! tackar så mycket för hjälpen Kebre! Kebre 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now