Stefan.Ö Posted September 25, 2015 Report Share Posted September 25, 2015 Request Information Name: [*N] Giuseppe Morabito Offender-Name: [Swipe] och [A.V.F] Date: 2015-09-25 - ca 17.00 Reason: Samarbete Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted September 25, 2015 Report Share Posted September 25, 2015 Som du ser så går jag och capii efter ama kebab inte dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted September 25, 2015 Report Share Posted September 25, 2015 Det var så här. Vi i sWipe skrek på dig, och det gjorde AVF också, Det var faktiskt inte ens meningen att båda skulle göra det. Men vi i sWipe tänkte göra det själva. Det var liksom inte meningen att båda skulle skrika. Det är inte heller så att man samarbetar bara för att man inte rånar varandra. Vad förlorade du som vi kan refunda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted September 25, 2015 Report Share Posted September 25, 2015 Exakt swipe var där och råna folk så kommer ama kebab (som jag, number one och capii ogillar) så vi går för att råna honom men sen ser number one en snubbe han ville råna så då går han dit men han tänkte inte på att swipe redan rånade honom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted September 25, 2015 Report Share Posted September 25, 2015 och det värsta är att du VDMar ama kebab Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Jag anser inte att jag kommer lägga en ban på detta.DECLINED.FAST, ta detta som ett varningens finger, ser jag detta igen kanske jag inte har samma överseende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts