Philips Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 (edited) Request InformationName: [SC] AlfonsOffender-Name: [A.V.F] BlomDonKallZon3 OCH [A.V.F] KauppiDate: 2015-10-03Reason: Knockar mig och andra medlemmar i safezone även fast jag varnat honom, sedan så rdmar kaupi oss i safezone Proof: Sitter inlägget Edited October 3, 2015 by Philips Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 lägg video iställe så får man se hela situationen när ni knockar oss och skriker som fan åt oss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Du får ju fortfarande inte döda någon i en Safezone lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 De döda en av oss i safezone då gjorde vi samma sak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 De döda en av oss i safezone då gjorde vi samma sakyes vi gjorde fel, vi sa dock åt dig, slutar du inte knocka mig så kommer jag skjuta dig. Efter du har knockat han 5 gånger till så skjuter han dig och ni skjuter han. sen kommer du tillbaka och skjuter 4pers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Vadå mig? Jag satt brevid med fängelsekläder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Vadå mig? Jag satt brevid med fängelsekläder jaha, förstod det som att du var han som sköt men det var kanske kauppinen? Förlåt :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hysteria Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 You get 24 hours to provide us with a video of the whole situation or this will get auto-declined. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Philips Posted October 5, 2015 Author Report Share Posted October 5, 2015 Har video så admin får skriva till mig för vid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hysteria Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 Länka här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Philips Posted October 6, 2015 Author Report Share Posted October 6, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 Ser bara att [A.V.F] Kauppi skjuter, han dödar två pers, i safezone...Kauppi banned 6 days for 2x RDM and Killing in safezone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts