[F.F.C] Johannes Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 Johannesfreddie2015-10-10 18:40Jag och min kompis stod på Copper Mine och högg copper som vi skulle sälja och plötsligt kommer det en Offroad bil med 3 personer i och rånar oss, jag börjar skjuta mot dem för att skydda mig själv och min kompis sprang därifrån för att ringa polisen och jag lyckades döda en av dem. Sedan blev jag dödad av någon av dem och jag requestar hjälp av medic och efter ungefär 5 eller 10 min kommer en medic och hjälper mig men precis efter jag blev hjälpt så blev han skjuten av freddie som satt uppe på berget ungefär 100m ifrån oss och efter han har dödat medic så försöker han döda mig också utan att ens säga någonting. Alltså gjorde han RDM på medicen och nästan mig med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 Dödat medicKan conforma att Freddie dödade Medicen iallafall (Såg i chatten). Link to comment Share on other sites More sharing options...
[F.F.C] Johannes Posted October 10, 2015 Author Report Share Posted October 10, 2015 Har filmbevis också ifall det behövs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Bones Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 lägg alltid upp video lr bevis gör allt lättare för admins Link to comment Share on other sites More sharing options...
HardmanCummings Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Ladda up video bevis, om det ej inkommit inom 24h tas denna ban-req bort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 13, 2015 Report Share Posted October 13, 2015 Well well. no video was provided, closing ban request. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts