Jump to content
CvGaming

RDM AmA Kebab and Heatseaker


Takó
 Share

Recommended Posts

        Name: [SC] Takó och [SC] A.karlsson

        Offender-Name: [AmA] Kebab och [AmA] Heatseaker

        Date: 2015-10-18 - Time i have no idea

https://www.youtube.com/watch?v=NRsUdQdVCaM

Vi i SC hadde blivit engagade av några civs som vi var ute och letade efter sedan fick vi reda på att AmA också var där men vi sket i dom för att vi var bara ute efter dom som engaga oss så jag Takó och A.karlsson åker med våran offroad tills vi får information om att dom var 500 meter ifrån oss så vi stannar och ser att AmA har en kille i en buske 10 meter ifrån oss och en av deras gangmembers ligger död ganska nära han med men vi skiter i och loota eller att engaga han i busken för dom var vi inte ute efter så jag hoppar ut ur offroaden och börjar löpa då jag sedan tar skott bakifrån och dör av AmA Heatseaker då vi sedan tillslut lyckas få dom att prata med oss i teamspeak så är allt dom säger att vi är fittor och att vi ska hålla käften så om denna ban req ni går igenom så vill inte att dom ska ha chansen att refunda för att dom var så otrevliga och allmänt dryga

Link to comment
Share on other sites

Nu är det så att det var redan fight här så ni får tänka på något som heter crossfire(Ett begrepp som ni har använt många gånger).Sen så är det så att om man hoppar in i en fight och springer runt med vapen så kanske man borde fatta att man blir skjuten,vilken idiot som helst kan fatta det.Sen så är det så att ni har klippt bort den delen av klippet där ni inte tar det med oss direkt i chatten och tar fighten istället.Dessutom så bryter ni NLR flera gånger,  

 

Det roliga är också att ni anklagar mig när jag är inte ens den som skjuter.Om jag inte visste bättre så är ni bara några kiddos som springer runt och försöker få alla bannade genom att provocera folk

Edited by Killerscreene
Link to comment
Share on other sites

det jag tror du menar är att jag bröt nlr när jag kom tillbaks 1 gång då jag går efter regeln som säger att man inte får nlr om man blir rdmad sen om ni vill kalla det crosfire så kunde jag inte bry mig mindre för jagvet att du bara försöker komma på en ursäkt då ni i teamspeak sa att ni tog skott av oss och att vi var där för att provocera är ju också konstigt då vi höll på med exakt samma sak som er sen att det är vi som är kiddos jo man kan ju undra hur mogen du är närdu sitter och skriker fittungar åt oss och om det nu var så att ni inte såg detta som rdm är det konstigt att jag får ett erbjudnade av Kebab att ni skulle kunna refunda mig denna ban reqen ligger bara här för att ni är så j**la omogna och inte är ett dugg trevliga.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.