L.Marshall Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Får börja med att tacka Zed's för en rolig tid.Tyvärr kom det fram att vissa personer inte riktigt har samma åsikter som mig när det gäller att stå för vem man är och vad man tycker och tänker. Jag personligen kände att jag inte riktigt hörde hemma där nu i efterhand efter vissa händelser. Men tack för en grym tid fram tills nu iaf. Vi va ju ganska bra på att sno ifrits och hunters iaf.Här är ett av alla tillfällen vi snott bepansrade fordon idag! Marshall is now riding solo, Peace! Alderfeldt, VisionPie, Andreas and 12 others 15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Br0ze Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Du skulle haft med 5 minuter till <3 Kupa, Olsson and Mackan1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted October 28, 2015 Author Report Share Posted October 28, 2015 Du skulle haft med 5 minuter till <3Schhh, ingen vet nånting. Olsson and Br0ze 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
storken Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Fan!!! Polisen borde ha Stridsvagnar och Jet-plan Olsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Riktigt snyggt Olsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Cartello Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 (edited) Såg det live fan va kul det var. Edited October 28, 2015 by J.Cartello Br0ze and Olsson 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now