Obbe Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 (edited) Request Information Name: *Your in-game name* [SC] Obbe Offender-Name: *Offender's in-game name* [CV-D]hedman Date: YYYY-MM-DD - 2015/10/28 runt kl18.00 Reason: Jag är i pyrgos han kör in i min bil jag skjuter däcken på hans sen fortsätter dom skjuta på mina däck jag springer fram till en bil sen boom: https://www.youtube.com/watch?v=Leoc4kJ1GF8&feature=youtu.be Edited October 28, 2015 by Obbe Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Du sköt på min bil. Så jag sköt på din. Fast din verkade va dåligare än min chebbi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Jag kan gärna refunda din bil om du vill ha det. Dina polare lootade dig så. Link to comment Share on other sites More sharing options...
illmeister Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Jag tror att anlädningen till att Hedman skjuter på din bil är PGA att du körde över nåra i mitt gäng inklusive Hedman i pyrgos precis innan det här hände. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted October 28, 2015 Report Share Posted October 28, 2015 Huru din scrub varför har jag en ban req på mig för när jag bara går runt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted October 28, 2015 Author Report Share Posted October 28, 2015 Löst via ts! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 Closed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts