Jump to content
CvGaming

Ban Req Gotalz, Dicksen Cider


Elnour Isak Adam
 Share

Recommended Posts

 

 Request Information

        Name: [MedicTrainee] FiskarN och [Cv.N] Stefan.Ö

        Offender-Name: Gotalz, Dicksen Cider

        Date: YYYY-MM-DD - 2015-10-29

        Reason: Jag och Stefan.Ö tänkte aatt vi skulle göra en liten ''dokumentär'' om hur en ambulanssjukvårdares vardag är på altis. Det börjar bra men slutar i kaos när vi åker på ett larm ungefär vid garaget i kavala. som man ser på videon så håller Gotalz och Dicksen Cider på att förstöra igenom att både köra på mig, stefan och helikoptern ett flertal gånger. Lyssnar ni noga under flygturen mot polisstationen kan ni höra att jag pratar med Gotalz och hur han i början slänger ur sig förolämpande saker, sedan under sjävla flygturen säger att han inte bryr sig om han blir bannad och att han är på servern för att trollaa och att till och med bli bannad. Helt enkelt är han där för att förstöra. I slutet ser ni hur dicksen cider tar priset igenom att i full fart ramma sönder helikoptern så att jag och stefan dör. Detta i Polis HQ. jag vet att mitt språk under vissa delar utav videon inte är det optimala och att jag slänger ur mig en del saker som verkligen inte hör hemma på servern eller i en konversation överhuvudtaget och jag ber verkligen om ursäkt för det men jag blir så förbannad när man försöker RP:a och nån endast spelar på servern för att jävlas med andra. 

Videobevis: https://www.youtube.com/watch?v=09peKxWqHso

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.